Vážení zákazníci s ohledem na vývoj situace v souvislosti s rozšířením koronaviru (SARS-CoV-2)

- Náš servis funguje standardně -

Veškeré zakázky přijímáme a odesíláme ve stanovených lhůtách. Osobní návštěva naší provozovny je možná po předchozí tel. dohodě.

Děkujeme za pochopení.



Zavřít

Doprava a platba zásilky

Jak dopravit Váš poškozený telefon k nám do servisu?

Je to velice jednoduché. Při objednávce opravy si můžete vybrat z těchto možností.

1. Telefon na opravu zašlu sám/a

Telefon a vytištěné potvrzení objednávky, které jste obdrželi na Váš e-mail, pečlivě zabalte proti poškození a odešlete na naši adresu.

Adresu naleznete zde: O nás

2. Vyzvednutí telefonu přepravcem u mě doma

Telefon a vytištěné potvrzení objednávky, které jste obdrželi na Váš e-mail, pečlivě zabalte proti poškození. Následující pracovní den Vás bude kontaktovat přepravce s kterým si domluvíte termín svozu. Zásilka bude vyzvednuta na adrese svozu, kterou jste vyplnili při objednávce.

Doprava opraveného telefonu zpět k Vám je zdarma!

Jak za službu zaplatit?

Opět je je to velmi jednoduché. Při objednávce konkrétní služby si stačí vybrat z následujících možností.

1. Zaplatit bankovním převodem

Celkvou částku zašlete na BÚ s číslem: 2500804370 / 2010

Jako variabilní symbol nezapomeňte napsat Vaše číslo objednávky. Objednávkové číslo najdete v potvrzujícím emailu, který jste obdržel/a po úspěšném dokončení objednávky. Veškeré informace jak provést platbu bankovním převodem taktéž obdržíte emailem.

2. Zaplatit v hotovosti/dobírkou

Celkovou čásku za provedenou službu zaplatíte až při převzetí opraveného telefonu od kurýra či poštovního doručovatele.