Jak dopravit Váše poškozené zařízení k nám do servisu?
Je to velice jednoduché. Při objednávce opravy si můžete vybrat z těchto možností.
1. Zařízení na opravu zašlu sám/a
Zařízení a vytištěné potvrzení objednávky, které jste obdrželi na Váš e-mail, pečlivě zabalte proti poškození a odešlete na naši adresu.
Adresu naleznete zde: O nás
2. Vyzvednutí zařízení přepravcem u mě doma
Zařízení a vytištěné potvrzení objednávky, které jste obdrželi na Váš e-mail, pečlivě zabalte proti poškození. Následující pracovní den Vás bude kontaktovat přepravce s kterým si domluvíte termín svozu. Zásilka bude vyzvednuta na adrese svozu, kterou jste vyplnili při objednávce.
Doprava opraveného zařízení zpět k Vám je zdarma!
Jak za službu zaplatit?
Opět je je to velmi jednoduché. Při objednávce konkrétní služby si stačí vybrat z následujících možností.
1. Zaplatit bankovním převodem
Celkvou částku zašlete na BÚ s číslem: 2500804370 / 2010
Jako variabilní symbol nezapomeňte napsat Vaše číslo objednávky. Objednávkové číslo najdete v potvrzujícím emailu, který jste obdržel/a po úspěšném dokončení objednávky. Veškeré informace jak provést platbu bankovním převodem taktéž obdržíte emailem.
2. Zaplatit v hotovosti/dobírkou
Celkovou čásku za provedenou službu zaplatíte až při převzetí opraveného telefonu od kurýra či poštovního doručovatele.